אני מאמינה ויודעת מניסיוני האישי והמקצועי, שכל אדם יכול לעצב לעצמו את החיים שמגיעים לו

להשתחרר מחרדות

תהליך ליווי לשחרור מחרדות.

מפגש אישי בן שעה אחת לשבוע להקניית כלים ומיומנויות אישיות להתמודדות ולטיפול בפחדים, חרדות וטראומות. בין אם מדובר בחרדות קלות או חרדות מורכבות. היום נושא בריאות הנפש הפסיק כבר להיות טאבו. במיוחד כאשר אנשים כמו הנסיך הבריטי, הארי בכבודו ובעצמו, שמדבר בפתיחות ובגילוי לב על המשבר הנפשי שחווה לאחר מות אימו הנסיכה דיאנה, אריאנה גרנדה אחת הזמרות הצעירות המצליחות ביותר בעולם ששיתפה שהיא סובלת מדיכאונות וחרדות, כמוה שיתפה גם קמליה קביו בכך שהיא סובלת מהתקפי חרדה ושגם זוגיות נוצצת עם אחד הגברים הנחשקים שון מנדז לא פותרים אותך מהתופעה… או מפורסמים אחרים בארץ כמו אסי עזר, ששיתף בכאב על התקופה הארוכה בה השתמש בנוגדי חרדה (ציפרלקס) ועל השלב בו הרגיש שגם הכדור כבר לא משפיע והחליט לתת מענה להתקפי החרדות באמצעות טיפול בשיחות. או בן אל תבורי שסיפר בגלוי על חרדת הנטישה ממנה הוא סובל שנים ושותפו המוזיקלי לירז רוסו הידוע בכינוי ״סטטיק״, ששיתף גם הוא על התקפי החרדה מהם הוא סובל. 

סלבריטאים רבים בארץ ובעולם החלו לשתף בגלוי בכאב ובסבל שעברו בעקבות משבר נפשי זה או אחר. יותר ויותר אנשים מרשים לעצמם לצאת מה"מחבוא" להתגבר על הבושה ולאפשר לעצמם לקבל עזרה כדי שיוכלו לחיות את חייהם במלואם וליהנות מאיכות חיים מיטבית.

ניסיוני, יחד עם הידע והכלים שרכשתי לאורך השנים, לימדו  אותי שניתן להתמודד עם חרדות ולהשתחרר מהן בצורה אחרת ואפשר לצאת ממעגל הסבל הנוראי הזה.

אני מאמינה ויודעת מניסיון, שניתן ליצור שינוי ולהעלות את איכות חייכם ושכל דקה של סבל היא מיותרת.

אתם מוזמנים להצטרף לרבים אחרים שכבר חוו את השינוי ולהתחיל לחיות את החיים שמגיעים לכם.

כך משתפת סמדר, שהגיעה אלי עם התקפי חרדה שסבלה מהם שנים וכבר בתחילת התהליך, היא חוותה שינויים עוצמתיים ושיפור משמעותי באיכות החיים:

"הגעתי אליך עם רצון עז לשפר את היחס שלי לעצמי, להכיר אותי ולהתאהב בי, ללמוד איך להיות מאושרת ומלאת מוטיבציה ובעיקר להיפטר מהחרדה האיומה שלי שההשלכות שלה בחיים שלי היו הרסניות וגרמו לתופעות פיזיות כמו קושי בנשימה ובעיות שינה שגוררות אחריהן עייפות, מצב רוח ירוד וקשיי ריכוז ותיפקוד תקין.

כבר במפגש הראשון נתת לי כלי עזר לשימוש ברגע שהחרדה עולה והנשימות הופכות להיות קשות שעזר לי מאוד ואחרי המפגש השני השיפור כבר היה משמעותי. היום אם רק נדמה לי שאולי החרדה עומדת להגיע, מספיק שאני רק חושבת על הכלי והיא מיד נעלמת (:כמעט ואין לי בעיות שינה ורוב הלילות אני נרדמת בקלות ואף ישנה שינה רצופה וללא התעוררויות וגם אם ההרדמות היא לא מהירה אני מוצאת את עצמי שוכבת רגועה ואף מחויכת….גם סדרת טיפולי השיניים שאני עוברת לאחרונה לוו בהמון חרדות שנבעו בעיקר מבעיות חסימת הפה שגורמים לקושי בנשימה המעלה לי מיד את החרדה. היום אני משתמשת בכלי ואין לי חרדות על הכסא ואפילו העקירה שעברתי, שהגעתי אליה ללא חרדות אבל עם פחד, עברה בצורה רגועה בזכות הקול שלך ששמעתי בראשי שאמר לי שזה נורמלי לפחד מעקירה!"

גם נערה צעירה בת 13 שהגיעה אלי עם חרדת קהל קשה, שלושה ימים לפני שהיא אמורה להגיש Book report כשהיא מבועתת מעצם המחשבה שעליה להציג העבודה שלה בעל פה, באנגלית, מול בני כיתתה ומול המורה. בדמעות היא שיתפה אותי שכבר לא אכפת לה ושהיא כל כך מפוחדת שהיא מעדיפה לא להגיש את העבודה בכלל. בתהליך קצר ממוקד ומדוייק שעשיתי איתה, הבאתי אותה למצב בו היא הגיעה לכיתה כשהיא ממושאב, מסוגלת ולמרות הלחץ הטבעי המועט שהיא חוותה לפני שהיא הציגה היא צלחה את המשימה בהצלחה יתרה וכמו שהיא משתפת:  

"החברות שלי אומרות שהבינו אותי עם הפלטה ושהיה ממש טוב"  

מעבר לזה, כשהתהליך הוא מדוייק הוא נשאר ומחזיק לאורך זמן בדיוק כפי שאפשר לראות שהיא משתפת כשנבחנה שוב מול קהל כחודש לאחר שהתמודדה עם החרדה בהצלחה בפעם הראשונה גם בפעם הבאה היא מצליחה לשחזר את ההתמודדות האפקטיבית עם החרדה ומייצרת תוצאות שיוצאות מגדר הרגיל.  

 במקום לסבול, זו ההזדמנות עבורך להתחיל בשינוי.  

מוריה רובין קסוס,
054-4354234
נקודת הזינוק להצלחה שלך!  

דילוג לתוכן