אני מאמינה ויודעת מניסיוני האישי והמקצועי, שכל אדם יכול לעצב לעצמו את החיים שמגיעים לו

 

“Don’t wish it were easier wish you were better”/Jim Rohn

"אל תבקשו שזה יהיה קל יותר תבקשו להיות טובים יותר…"

זהו אחד הציטוטים האהובים עלי של ג'ים רוהן. בשנת 2009 הוא הלך לעולמו, אך עד היום הוא נחשב לאחד מהוגי הדעות המשפיעים ביותר של זמננו. הוא היה איש עסקים, יועץ מוטיבציה, סופר רב מכר, ובעיניי אדם גדול מהחיים.

פעמים רבות אנשים מגיעים אלי עם איזו שהיא מחשבה שאם הנסיבות ישתנו, או אולי הסביבה (העבודה, האנשים, הזוגיות, מקום המגורים) אז הכל יהפוך לקל יותר. נכון שזה עוזר ללא ספק, אבל כמה פעמים נוכחנו שגם כשאלה משתנים אנחנו לא? אנחנו בעצם הופכים להיות תלויים בנסיבות חיצוניות ומבפנים אנחנו יודעים שום דבר לא ממש השתנה. נותרנו אותו האדם עם אותן המחשבות, הרגשות וההתנהגויות ואנחנו חוזרים לאותה הנקודה עם אותה תחושה של "משהו לא ממש עובד"…

 

כמי שמעבירה תהליכי אימון והנחיה בגישת הNLP, אני יודעת שלא משנה מה יהיו הנסיבות החיצוניות –  מה שחשוב באמת הוא האופן שבו אנחנו מגיבים לסיטואציה אצלנו בראש – בתת המודע שלנו.

אני אולי לא אוכל לשנות לכם את הנסיבות החיצוניות, אבל בכל מה שקשור לשינוי אוטומטים מחבלים, דפוסי מחשבה והתנהגות שליליים ולאופן שבו פועל תת-המודע אתם יכולים לסמוך עליי!!!

כשתשפרו את עצמכם מבפנים ולא משנה מהן הנסיבות החיצוניות, הכל יהיה קטן עליכם ותהיו בחוויה מעצימה. אני מאמינה בזה כי חוויתי את זה בעצמי והמתאמנים והמונחים שלי חווים את זה גם הם, מה שמוכיח בכל פעם מחדש כמה זה נכון.

אז אם אתם כבר עושים ומשנים אצלכם וזה עובד לכם, תמשיכו!

אבל אם אתם עדיין נאבקים במחשבות, רגשות, והתנהגויות מחבלות שמונעים מכם להיות כל מה שאתם יכולים להיות ומלחיות את החיים שמגיע לכם לחיות – הגיע הזמן לשנות את זה 🙂

בתהליכי NLP עושים בדיוק את זה ואני מומחית בלהביא אתכם לנקודת הזינוק ליצירת שינוי בחייכם.

 

מוזמנים ליצור איתי קשר עוד היום.

מוריה רובין קסוס

054-4354234

נקודת הזינוק להצלחה שלך!

דילוג לתוכן