אני מאמינה ויודעת מניסיוני האישי והמקצועי, שכל אדם יכול לעצב לעצמו את החיים שמגיעים לו

 

מי מאיתנו לא מכיר את המשפט: "השמיים הם הגבול"?

כל חיינו לימדו אותנו, שהשמיים הם הגבול ואמרו לנו לכוון גבוה. זה כמובן במקרה הטוב, שבו זכינו בהורים תומכים ומעצימים או לפחות בסביבה מעצימה.

כשהתחלתי לחקור את נושא המוטיבציה, זיהיתי פרדוקס שמתקיים במשפט הזה. מצד אחד כשלימדו אותנו שהשמיים הם הגבול, לכאורה אמרו לנו לכוון גבוה, מעבר למגבלות שאנחנו שמים לעצמנו, אבל מצד שני, מבלי שנשים לב לכך שבביטוי "השמיים הם הגבול", יצרו לנו מגבלה… כיוון שיצרו לנו גבול אחר את ה"שמיים"…

היום אנחנו חיים בעידן שבו החלל הופך להיות קרוב אלינו יותר ויותר, וממש עוד מעט נוכל לבקר בו גם אנחנו. זהו עידן בו ישנם יזמי על עם מעוף ודחף בלתי נשלט להביא את המין האנושי להישגים חדשים. אנשים כמו סר ריצ'ארד ברנסון, שבאופן עצמאי וללא סיוע ותמיכה כלכלית של מדינות כלשהן, הביא לידי זה שבקרוב מי שידו משגת סכום של 200,000 $ יוכל לרכוש כרטיס טיסה לחלל ואולי בקרוב גם אנחנו נוכל לחוות החוויה האולטימטיבית שהילדים חולמים עליה ולהגיע כמו האסטרונאוטים אל החלל…

היום שבו הבנתי באמת ש"השמיים הם לא הגבול" היה לאחר קריאת ספרו של סר ריצ'ארד ברנסון, "ריצ'ארד ברנסון האוטוביוגרפיה". ברנסון, הקים במו ידיו את תאגיד הענק "Virgin" הוא יזם ואיש עסקים שהתחיל ללא כלום ובנה אימפריה ששווה מאות מיליוני דולרים, הוא פילנטרופ גדול ועבורי הוא מודל ענק להשראה. לאחר קריאת הספר שהשאיר עלי רושם עמוק ובהשראתו הגיתי את המשפט "השמיים הם נקודת הזינוק של המאמינים בעצמם".

אני מאמינה שעם הקידמה והטכנולוגיה של היום אנחנו יכולים הרבה יותר, אנחנו צריכים לשאוף ליותר והדבר הגדול ביותר הוא שעלינו להבין שאנחנו קרובים יותר מתמיד.

NLP זו טכנולוגיה שעובדת עם תת המודע האנושי ומאפשרת התקדמות מהירה ואפקטיבית לשינוי, במקומות בהם אנשים חווים תקיעות, חרדות, פחד, חוסר מוטיבציה, אמונות מגבילות וכדומה. השינוי הוא אפשרי ומי שעושה את הצעד לשינוי יכול לזנק קדימה.

אני לא יודעת איפה אתם נמצאים היום בחייכם, אבל אם הגעתם לכאן, סבירות גבוהה היא שגם אתם רוצים לזנק מעבר למחסום שעוצר אתכם, מעבר לכאב למשהו אחר. אני מאמינה ויודעת שזה אפשרי.

אשמח להיות איתכם בדרך שלכם. ללוות, להדריך ולאמן אתכם ולהביא אתכם לנקודת הזינוק עד להצלחה שלכם!

מוריה רובין קסוס

054-4354234

נקודת הזינוק להצלחה שלך!

 

דילוג לתוכן